субота, 15. април 2017.

New In sa odmora


Uzela sam dve nedelje slobodno od svakodnevnog života i malo sam putovala. Naravno, to znači da sam kupila neke stvari kojih kod nas u zemlji nema. Usput se nabavilo još po nešto novo, pa ću vam to sada i pokazati. Ako vas nešto zanima pišite.


I took two weeks off from everyday life and I traveled. Of course, that means I bought some things that aren't available in our country. Along the way, I got some more new thing, so I will now show you all of them. If you are interested in something, please feel free to comment.


Konačno sam nabavila da probam dve maske poznatog korejskog brenda Tony Moly:
- I'm Real Tomato Mask Sheet Radiance,
- I'm Real Seaweeds Mask Sheet Skin Purifying.


I finally got to try two masks from famous Korean brand Tony Moly:
- I'm real Tomato Mask Sheet Radiance ,
- I'm Real Seaweeds Mask Sheet Skin Purifying.


Dobila sam i dva Noreva proizvoda za problematičnu kožu:
- Noreva Exfoliac Light Tinted Anti-Imperfections Care,
- Noreva Exfoliac Daily Purifying Foaming Gel.
Kupila sam i kremu za regiju oka:
- Nivea Moisturizing Anti-Wrinkle Eye Care.


I got two Noreva products for problematic skin:
- Noreva Exfoliac Light Tinted Anti-Imperfections Care,
- Noreva Exfoliac Daily Purifying Foaming Gel.
I also bought an eye cream:
- Nivea Moisturizing Anti-Wrinkle Eye Care.


Posebno sam radosta što sam nabavila dve Makeup Revolution palete koje sam dugo želela:
- Makeup Revolution Redemption Palette Iconic Dreams,
- Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3.


But, most of all I'm happy that I got two Makeup Revolution palettes that I have long wanted:
- Makeup Revolution Redemption Palette Iconic Dreams,
- Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3.


I na kraju jedna anticelulit krema, ali i još jedna mnogo zanimljiva menstrualna čašica koju jedva čekam da isprobam:
- Bioten Cellufight! Crio-Sculpt Gel,
- Lily Cup Compact.

To bi bilo sve! Da li želite da o nečemu pišem ranije? Šta vas najviše zanima?


And last but not least, one anti-cellulite cream, and one very interesting menstrual cup I cannot wait to try:
- Bioten Cellufight! Crio-Sculpt Gel,
- Lily Cup Compact.

That's all! Do you want me to write about something soon? What are you mostly interested in?

4 коментара:

  1. Exfoliac gel ! O tome pisi. Ja sam kupila tu exfoliac toniranu kremu. Ja bolju kremu u zivotu nisam imala. Imam jako osetljivo lice. Samo njihova i la roche mi odgovara, od ostalih dobijam osip. Exfoliac mi je najbolja zato sto bas prikriva nepravilnosti, svidja mi se taj lagani osecaj zatezanja koze i hidriranosti,ostaje na licu tokom celog dana, a mnogo je zdravija i laganija varijanta od pudera. Prvo pisi o njihovom gelu, da vidimo da li vredi da se kupi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo bas mi drago da si nasla sta ti odgovara. Znam da ti je koza osetljiva. Jeste ova bb krema ima bolje prekrivanje od nekih slicnih, npr Vichy Normaderm.Pisacu o gelu vazi!:)

      Избриши
  2. Imam ovu Niveinu kremicu i odgovara mi to sto nije masna, a zanimaju me Norevine stvarcice :). Nisam dosad nista probala od Noreve pa bi mi znacili tvoji utisci. Hvala unapred! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da Nivea je nekako skroz nemasna a nije retka. Vrlo zanimljiva. Bice o BB kremi uskoro vrlo. :)

      Избриши