понедељак, 28. март 2016.

Avene TriAcneal - čuvena krema protiv nepravilnosti


Po meni postoje dve apotekarske kreme za nepravilnosti koje su se izdvojile iz mora opcija. Jedna je La Roche-Posay Effaclar Duo + (recenzija ovde), koja je već dugo moj apsoluti HG proizvod za ovu namenu. Druga je definitivno Avene TriAcneal krema koju toliko ljudi hvali, i koju sam ja konačno rešila da probam. Tako da je došao red na moje utiske o njoj i da vidimo kako se poredi sa mojom dragom LRP.


For me there are two pharmacy brand creams for irregularities that stood out from the sea of options. One of them is La Roche-Posay Effaclar Duo + (reviewed here), which has long been my absolutes HG product this purpose. The second one is definitely Avene TriAcneal cream that many people are praising, and that I finally decided to try. So it is time for my impressions and comparison with my dear LRP.


Krema dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je tuba od 30ml. Avene je za nijansu skuplji brend od LRP-a, pa ova krema košta minimalno 1790 dinara (dok je npr. Effaclar Duo+ 1421 dinara, a u pakovanju dobijate 10ml više). Na bazi je glikolne kiseline (dok je LRP na bazi salicilne), koja ima efekat pilinga i uklanja nepravilnosti. Takođe sadrži i retinaldehid koji reguliše orožnjavananje, štiti nepravilnosti i sprečava nastajanje novih. Naravno, tu je i Avene termalna voda koja umiruje i smanjuje crvenilo. Krema je retka i žućkaste boje. Tekstura je vrlo vodenasta i lako se razmazuje i upija u sekundi. Otvor tube je mali i doziranje je veoma lako, a potrebno je vrlo malo kreme za jedno nanošenje.


The cream comes in a cardboard box in which is a tubes of 30ml. Avene is a bit more expensive brand then LRP, so this cream costs a minimum of 1790 RSD (whereas for example Effaclar Duo + is 1421 RSD, and the packaging is 10ml larger). The basis is glycolic acid (while LRP is based on salicylic acid), which has a peeling effect and removes irregularities. It also contains retinaldehyde, which regulates thickening of the skin, protects irregularities and reduces formation of new ones. Of course, it also contain Avene thermal water which soothes and reduces redness. The cream is rare and yellowish in colour. Texture is very watery, easy to spread and it is absorbed in seconds. Tube opening is small and dosage is very easy, so you'll need very little cream for one application.


Kremu nanosim ciljano na problematčne zone. Ne preporučujem nanošenje na celo lice, da vam ne bi isušila kožu. Ipak ja nisam imala nikakvih problema sa isušivanjem s obzrom na mešovitu i masnu kožu, ali i zbog nanošenja hidratantne noćne kreme nakon Avene-a. Krema je namenjena za nanošenje noću i fotosenzitivna je. Moguće je koristiti je i preko dana uz dobru kremu sa faktorom. 


I use this cream in problem areas. I do not recommend applying it to the whole face, so you don't dry out the skin. Still, I had no problems with drying out since I have mixed and oily skin, but also because I apply moisturizing night cream after Avene. The cream is designed for application at night and is photosensitive. You can use it during the day with a good cream with SPF. 


Na koži krema je prijatna. Ne zateže, ne pecka, nije lepljiva, niti formira film na koži. Ipak ono najbitnije kod ovih krema je efekat na bubuljice. Kada je nanesem uveče, već ujutru sve sitnije bubuljice i crvenilo mi nestanu. Malo je sporija kod lečenja dubljih i većih bubuljica, pa njih sanira tek za nekoliko dana. Sličan je slučaj bio i kod LRP kreme, mada mi se čini da je u mom slučaju LRP krema bila brža.


On the skin cream is pleasant. It doesn't tighten and tingle, it's not sticky, nor forms a film on the skin. Yet what is most important in these creams is the effect on the pimples. When I apply it in the evening, in the morning all smaller spots and redness disappear. It's a little slower in the treatment of deeper and larger pimples, but they still heal in few days. Similar case was with the LRP cream, although it seems to me that in my case LRP cream was a bit faster.


Kod izbora između Effaclar Duo-a i TriAcneal kreme mislim da je presudno kako vaša koža reaguje na određeni tip kiseline. Mislim da su obe kreme jednako dobre i veoma efektivne. U mom slučaju mislim da mi koža za nijansu bolje reaguje da LRP i salicilnu kiselinu, i da se nepravilnosti brže saniraju. Ipak, nijanse su u pitanju. Ova krema je po meni takođe odlična. Mislim da obe kreme morate probati da biste znali koja je za vas bolja.


When choosing between Effaclar Duo and TriAcneal cream I think it is crucial to see how your skin reacts to particular type of acid. I think they are both equally good and very effective. In my case I think my skin responds a bit better to LRP and salicylic acid, and that the irregularities are removed faster. However, these are all nuances. This cream is also excellent in my opinion. I think that both the cream need to be tried out, if you want to know which is a better choice for you.


Za kraj pogledajte i teksturu kreme:


For the end look at the texture of the cream:


Da li ste probali ovu Avene kremeu? Koja je vama bolja - LRP ili Avene? Koja je vaša HG krema protiv nepravilnost?

Informacije i ocene
Cena1790 RSD
Gde kupitiLilly, apoteke
Tipovi1
Da li bih ih ponovo kupilaDa!
Pakovanje5/5
Cena3/5
Efekat5/5
Sastav5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- dobro pakovanje
- odlično uklanja nepravilnosti
- ne isušuje mnogo
- cena
- fotosenzitivna


Have you tried this Avene cream? Which one is the better cream for you - LRP or Avene? What is your HG anti imperfections cream?

Information and scores
Price1790 RSD
Where to buyLilly, pharmacies
Types1
Would I buy them againYes!
Packaging5/5
Price3/5
Effect5/5
Ingredients5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- good packaging
- great in removing pimples
- doesn't dry skin out a lot
- price
photosensitive

12 коментара:

  1. Baš sam u subotu na akciji u ljekarni kupila ovu kremu jer sam pročitala odlične recenzije o njoj. Koristila sam LRP kremu i iskreno, bila mi je prespora u zacjeljivanju bubuljica. Baš ne zanima kakva će mi biti ova krema.
    Meni kod bubuljica i dalje najbolje rezultate daje dobri, stari Sudocream!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. март 2016. 12:43

    Meni je ova krema FANTASTICNA, i za oziljke, i za fleke, i za akne svih vrsta. Jedino treba napomenuti da kada tek pocne da se koristi moze da dodje do pogorsanja akni, ova krema izvlaci akne iz najdubljih slojeva koze, zbog toga se to desi, i traje par dana. Kod srenjih i tezih akni, bolje je staviti na celo lice, tako je ja barem koristim, nikakvih isusivanja nemam. Sto se cene tice, ne reklamiram nikoga, ali ova krema kosta 1250 dinara u Srbotrade apoteci i iskljucivo tamo je kupujem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa ja sam bas pogledala cenu na sajtu Srbotrade-a i tu cenu napisala jer znam da je najniza. I ne pise 1250. Mozda su poskupeli?

      Избриши
    2. Анониман28. март 2016. 13:25

      Gle, stvarno, ovo je poskupelo, pre mozda 3,4 meseca sam je kupila za cenu do 1400 dinara, mislim da je bilo 1250, ali da ne tvrdim sto posto, mada preko 1400 nije bila SIGURNO. Svasta! Sad sam se razocarala...:/ Kome treba trenutno, ima i u Liliju neka akcija Avene kozmetike. Mada ova krema se mnogoooo sporo trosi, evo pre koliko sam je kupila, svako vece je stavljam na gotovo celo lice, a nisam ni trecinu potrosila. :D

      Избриши
  3. Ima i neke logike u tome da ti je vise prijala LRP, jer salicilati imalu moc prodiranja dublje u slojeve koze, udju i u pore, obloze ih i rastvore debri koji se u njjima sakupio, od kojeg bi nastao komedon, a kasnije i akna. Glikolna deluje povrsnije. ali i ona obavi svoj posao sasvim pristojno. Jesi li razmisljala da ih koristis naizmenicno-glikolnu nocu, a salicilnu ujutru? Ja ih koristim iz drugih razloga (anti-age), ali glikolna i mlecna idu nocu, a salicilna danju, salicilna pripremi teren glikolnoj da bolje deluje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa nisam probala posto obicno imam samo jednu kremu ovog tipa u kuci. Mada mogla bi da kupim sad i LRP pa da probam. Nije losa ideja :)

      Избриши
    2. Анониман30. март 2016. 04:01

      Zar bilo koja kiselina sme danju da se koristi? O.o Ja sam mislila da su one rezervisane za noc iskljucivo.

      Избриши
    3. Pa za effaclar duo ne pise nigde da mora nocu. Ja kad ga koristim uvek imam kremu sa spf-om. Nikad mi nista nije bilo. Nemam pojma:)

      Избриши
  4. srati effaclar duo mi je bio ok, iako je malo isušivao, novi plus je komedogen na mom licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E koji baksuz. Meni su i stari i novi bas dobri. A mozda ti je novi samo cistio lice pa su izasle bubuljie, a posle ne bi izlazile? :/

      Избриши
  5. Kupila sam Avene kremu prije mozda mjesec dana. Sve u svemu ocekivala sam puno vise. Mozda zbog toga sto sam je ja nanosila ujutro i uvece,, a tek sad vidim da treba samo preko noci. I sustini akne su se smanjile, ali nisu nestale, ionako bi se isti efekat postigao vremenom i bez mazanja. Ocekivala sam puno vise, nema nekih pomaka, tako da od sjutra planiram da je zamijenim. Akne uz to nisu bile nesto pre, pre problematicne pa da mi treba savjet ljekata. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши