четвртак, 15. октобар 2015.

Nova Vichy nega za žene u menopauzi - Novadiol

Pre nekoliko dana prisustvovala sam prezentaciji novih proizvoda za negu kože u veoma posebnom delu života svake žene - menopauzi. U ovom periodu dolazi do veoma velike oscilacije hormona, i nivoi većine hormona drastično opadnu. Ovo dovodi do stanjivanja kože, koža se manje masti, može da počne i da se peruta, gubi se i mišićna masa, bore počinju da budu još vidljivije, a koža da visi i da bude manje elastična. Menja se i ten, boja kože i svežina. Kako se životni vek ljudi drastično produžio u poslednjim decenijama, dolazak menopauze dešava se na sredini života žene, pa Vichy novom linijom želi da ženama pomogne da još dugo održe svoju kožu što boljom i što lepšom.


A few days ago I attended a presentation of a few new skin care products for a very special part of every woman's life - menopause. This period comes with very large fluctuations in hormones and hormonal levels drastically decline. This leads to thinning of the skin, the skin is less oily, can even become dry, you lose muscle mass, wrinkles begin to be more visible, and skin to hang and be less elastic. The complexion changes, as well as skin colour and freshness. As the life expectancy dramatically extended in the last decades, the arrival of menopause occurs in the middle of a woman's life, and Vichy wants to help women maintain quality an appearance of their skin much longer.



Vichy je razvio posebnu formulu kreme koja pokušava da nadoknadi neke od sastojaka u koži, koji se zbog smanjenja ženskih hormona, prirodno sintetišu u mnogo manjim količinama, što i dovodi do vidljivih efekata starenja kože. Novadiol linija sastoji se od dve kreme, za suvu, kao i za normalnu i mešovitu kožu. Takođe u liniji se nalazi i jedan koncentrovani serum za sve tipove kože.


Vichy has developed a special cream formula that tries to make up for some of the ingredients in the skin which, due to the decrease in female hormones, are naturally synthesized in much smaller quantities, and this leads to the visible effects of skin aging. Novadiol line consists of two creams for dry, and for normal and mixed skin. Also there is a concentrated serum for all skin types.


Proizvodi iz ove linije vraćaju koži punoću i gustinu, obnavljaju površinski sloj i lipide, hidriraju, popravljaju boju kože i zategnutost.


Products from this line give skin its fullness back, its density, renew top layer of the skin, and add lipids, hydrate, and return the nice colour of the skin and its firmness.


Na prezentaciji dobila sam kremu za normalnu i mešovitu kožu, ali kako krema nije namenjena meni koja još nisam ni blizu menopauze, proslediću je nekome ko jeste. U svakom slučaju možete očekivati recenziju u nekom od postova u budućnosti.


I got a cream for normal and mixed skin, but this cream is not intended for me, since I am not even close to menopause, I"ll forwards it to someone who is. In any case, you can expect a review in one of the posts in the future.


Da li neko od vas ima iskustva sa promenama kože u menopauzi? Ako ima podelite to sa ostalima u komentarima. Ja sam veoma znatiželjna da čujem vaša iskustva.


Do any of you have experience with skin changes during menopause? If you have share them with others in the comments. I am very curious to hear your experiences.

2 коментара:

  1. Meni su se pojavile, nećete verovati, akne.kako da ih se oslobodim? Akne su velike, tvrde, bolne i pune lepljive tečnosti žute boje. Ono što je najgore svaku iscesem pa izgledam odvratno i zapušteno. Uvek sam imala malih problema sa k licem (pre 15-tak godina bila sam na terapiji unošenja klindamicina niskim strujama i tečnim azotom posle tretmana). Godinama posle toga lice mi je bilo lepo i čisto, a sada se osećam odvratno. Dermatologica kaže da prestanem da se "drapam", ali, mene stvarno stalno svrbi. Lice mi je puno ožiljaka i mrlja. Očajna sam. Pomozite mi, jer svrab i odvratno toplo-hladno znojenje ne prestaje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam razumela da li su ti bubuljice izašle od kreme ili prosto zbog promene hormona u menopauzi? Ako je krema onda ti neki sastojak baš ne odgovara i to bi trebalo da prođe kada prestaneš da je koristiš. Ali ako je problem hormonski onda stvarno ne mogu ništa pametno da ti kažem. Slušaj dermatologa, možda da izvadiš hormone da vidiš šta tu nije u redu. U svakom slučaju valjda će neki lekar biti pametniji,

      Избриши