уторак, 31. март 2015.

Siberian Health - Siberian Rose Velvety Soft Cleansing Foam


Danas ću vam pisati o umivalici koju trenutno koristim. U pitanju je pena, a ja iako nisam veliki ljubitelj ovog tipa umivalica ponekad ipak i njih kupim. Ovaj put uzela sam penu sa prirodnim sastojcima Siberian Health - Siberian Rose Velvety Soft Cleansing Foam koja sadrži ulje Bugarske ruže, hibiskusa i belog ljiljana.


Today I will write about a face cleanser I'm currently using. It is a foam cleanser, and even thought I'm not a big fan of this type of face cleansers I still buy them sometimes. This time I bought one with natural ingredients from Siberian Health - Siberian Rose Velvety Soft Cleansing Foam, which contains Bulgarian rose oil, hibiscus and white lily extract.


Pena dolazi u lepoj i čvrstoj kartonskoj kutiji u kojoj je flašica sa širokom pumpicom tipičnom za penaste čistače. Sadrži 150ml a cena je malo jača 1225 dinara. To je po meni i najveća mana ove umivalice. Pena nema miris, mada ako pomirišete samu tečnost oseća se veoma blag i prirodan miris ruže.


Foam cleanser comes in a beautiful and strong cardboard box in which is a bottles with wide pump typical for a foam cleansers. It contains 150ml and the price is a little stronger 1225 RSD. This is for me the biggest drawback of this cleanser. Foam has no scent, but if you smell the liquid itself it has a very soft and natural scent of rose.


Pena lepo čisti lice, blaga je i ne isušuje. Takođe se i ne razbija lako, pa moze da se koristi i u kombinaciji sa npr. Ebelin gumenim jastučićem za umivanje, mada je naravno on ipak bolji uz običan gel za umivanje. 


Foam cleans well, is mild and does not dry out the skin. It doesn't disappear easily, so it can be used in combination with for example Ebelin rubber pad, though of course it performs better with regular washing gels.


Ne mogu a kažem da sam primetila da mi je koža na bio koji način bolja od kad koristim ovu penu. Ok je, ali na mene nije ostavila nikakav poseban utisak. Obična dobra pena, ali za malo više para.


I cannot say that I have noticed that my skin was in any way better since I started using this foam. It is Ok, but it didn't leave any special impressions on me. It is a good foam, but a little more expensive.


Da li volite penaste umivalice ili kao i ja preferirate gelove?


Do you like foam face cleansers or do you prefer gels, like I do?


Informacije i ocene
Cena1225 RSD
Gde kupitiSiberian Health
Vrste1
Da li bih ga ponovo kupilaMožda
Pakovanje4/5
Cena3/5
Čišćenje4/5
Izgled kože3/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- Dobro čisti
- Ne isušuje
- Cena


Information and scores
Price1225 RSD
Where to buy   Siberian Health      
Types 1
Would I buy it againMaybe
Packaging4/5
Price3/5
Cleansing4/5
Skin appearance3/5
Overall Score4/5
ProsCons
- Cleanses well
- Doesn't dry skin out
- Price

3 коментара:

  1. Hahah a bas sam mislila kako to da napisem! Pa u smislu svaka pena je ok ako se umivas rukama, ali mi se desavalo posto koritim cetkicu ili Ebelin gumeno ono da se pena nekako brzo rastvori i nestane. Prosto pene nisu kompatibilne sa tim alatima za umivanje. Al ova se solidno drzi.

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam Roc penu za umivanje i bila sam prezadovoljna, sad bih da probam Nuxe i ovu, nikad dosta :)

    ОдговориИзбриши