четвртак, 28. август 2014.

Vichy Normaderm Night Detox


Evo jedne kreme koju ja zovem "krema za prespavaću kod dečka". Ako nastavite da čitate shvatićete i zašto. Reč je o relativno novoj noćnoj kremi Vichy Normaderm Night Detox. Krema je namenjena noćnoj nezi kože sa nesavršenostima. U toku noći ona bi trebalo da kontroliše lučenje sebuma, smanji nesavršenosti, smanji pore, da lep ten koži i da osećaj sveže i čiste kože. Dolazi u tubi od 40ml a cena joj je 1881 dinar. Evo ga i sastav (CosDNA):


Here's a cream that I call the "cream for spending the night at boyfriends house." If you keep reading you'll understand why. It is a relatively new night cream Vichy Normaderm Night Detox. Cream is intended for night-time care of skin with imperfections. During the night it is supposed to control sebum production, reduce imperfections, minimize pores, make even complexion and produce feeling of a fresh and clean skin. It comes in a tube of 40ml and its price is 1881 RSD. Here is the composition (CosDNA):


Ne razumem se previše u sastojke u kremama, ali sastav mi ne deluje baš previše bajno. Krema sadrži perlit i čestice pudera koji upijaju višak sebuma proizvedenog u toku noći. Kao i kombinaciju sastojaka koji smiruju upalne procese i ublažavaju nesavršenosti (Eperuline + Hepes + LHA + Salicylic Acid).


I'm not to good with the ingredients of the cream, but the list doesn't seem too fabulous. The cream contains perlite and powder particles that absorb excess sebum produced during the night. There is also a combination of ingredients that soothe inflammation and relieve imperfections (Eperuline + Hepes + LHA + Salicylic Acid).


Krema dolazi u tubi sa veoma malim otvorom koji olakšava doziranje. Sama tekstura kreme je bela i srednje gusta ali pošto krema u sebi sadrži sastojke koji upijaju sebum nekako nije glatka i razmaziva nego se potrebno za svaki deo lica iscediti po jednu malenu kap kreme. Nakon nanošenja odmah se upija i nestaje. Podseća me teksturom na dnevne kreme koje matiraju. Ova krema i hidrira ali mi se čini da je ovo dovoljno samo osobama sa masnom i mešovitom kožom. Mada krema je i namenjena ovim tipovima kože.


The cream comes in a tube with a small opening that makes dosing easy. The texture of the cream is white and medium dense but because the cream contains ingredients that absorb sebum it isn't smooth and spreadable so I need to squeeze out a tiny drop of cream for each part of the face. After application it is immediately absorbed and disappears. Its texture reminds me of day creams that control sebum. This cream also moisturizes but that might be enough only for people with oily and mixed skin. Although the cream is designed for these skin types.


Nakon nanošenja kreme koža ujutru zaista bude manje masna nego inače. Ten izgleda ujendačeniji, a pore manje. Međutim treba kremi dati izvesno vreme da ovi efekti budu vidljiviji. Meni se lično čini da kada mi je lice čisto ova krema zablista. Ali ako mi zbog ciklusa krenu sitne bubuljice čini mi se da ih korišćenje ove kreme malo pogorša tj. da ih izađe više. Moja procena je da su za to krivi sastojci koji upijaju sebum i samim tim samo sede na koži.


After applying it my skin actually looks less oily in the morning than usual. Complexion seems more even and pores smaller. However, you should give the cream some time for these effects to be visible. Personally, when my skin was clear this cream really stood out. But if small pimples start appearing because of the cycle it seemed to me that the use of this cream slightly worsened this problem.  My assessment is that ingredients that absorb sebum and therefore just sit on the skin are to blame.


Na prvu loptu krema mi se nije nešto mnogo svidela, ali dala sam joj vremena i moram priznati da mi je sada prilično dobra. Lično ne vidim potrebu za tim da u toku noći imam kremu koja mi upija višak sebuma, ali ne bunim se što ova krema ima i taj efekat. Da li ste je vi probali i kakvi su bili vaši utisci?

Šta mi se sviđa:
- pakovanje,
- veoma blag i osvežavajući miris,
- koža je manje masna,
- ten je ujednačen,
- pore smanjene.

Šta mi se ne sviđa:
- cena,
- ne slaže se najbolje sa mojom kožom u baš problematičnim danima.

Informacije i ocene:

CENA: 1881 dinara
GDE JE NABAVITI: Lilly, apoteke
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Možda

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 3/5
NANOŠENJE: 4/5
IZGLED KOŽE: 5/5
HIDRATACIJA: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5


At first, I didn't like this cream a lot, but I gave it time and I have to admit that it is pretty good. Personally I do not see the need for a night cream that absorbs excess sebum, but I am not going to complain that this cream has that effect. Did you try this cream and what were your impressions? 

What I like: 
- Packaging,
- Very mild and refreshing scent,
- Skin is less oily,
- Complexion is even,
- Pores are reduced. 

What I don't like: 
- Price,
- Does not agree well with my skin during very problematic days.

Information and reviews:

PRICE: 1881 RSD
WHERE TO BUY: Lilly, pharmacies
WOULD I BUY IT AGAIN: Maybe

PACKAGING: 5/5
PRICE: 3/5
APPLICATION: 4/5
SKIN APPEARANCE: 5/5
HYDRATION: 4/5
OVERALL SCORE: 4/5

8 коментара:

  1. Ja se ujutro probudim više masna nego inače i puna nekog bijelog sebuma, kada se umijem, lice je baš lijepo, ja sam to prepisala detox efektu i izvlačenju nečistoća tokom noći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidis ja to nisam primetila. Moguce da se natope te ceatice koje upijaju pa zato to tako izgleda. Pojma nemam nije mi se to desilo. Mozda imas masniju kozu od mene.

      Избриши
  2. Nisam je još probala, baš me zanima kako će moja koža reagovati.

    ОдговориИзбриши
  3. aham, tako kažeš :))
    i moja još čeka testiranje, sad sam na par drugih vichy proizvoda, kojima sam zadovoljna :)
    volela bih kad bi to slučaj bio i sa ovom detox kremom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Vichy uglavnom bas super. Ova krema je prilicno specificna pa moze da nekom ne odgovara. Meni nije losa ali nisam bas nesto odusevljena jer nekad pravi probleme.

      Избриши
  4. Ja imam mesovitu kozu sklonu bubuljicama i ova krema mi je stvarala dodatnu masnocu tako da mi zapravo nije uopste prijala i batalila sam je sasvim.

    Trenutno sam u potrazi za dobrim antiridom bio on Vichy ili ne pa ako imate preporuku molim Vas napisite :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh za antirid slabo imam preporuke jer ih nisam mnogo do sad koristila . Meni je Aminogenesis Therapeutic Facial Repair bila predobra ali njoj je cena malo jaca.

      Избриши