понедељак, 4. август 2014.

Nyx HD Concealer - CW04 Beige


Nyx HD korektor je bio na mojoj WL i mnogi ga hvale. Na kraju sam ga i probala i to nijansu Beige. Korektor dolazi u plastičnom pakovanju od 3g sa sunđerastim aplikatorom. Dolazi u čak 11 nijansi. Treba ga iskoristiti u toku 6 meseci nakon otvaranja. Košta 539 dinara.


NYX HD Concealer was on my WL and many praise it. In the end I also bought it in shade Beige. Concealer comes in a plastic packaging of 3g with sponge applicator. It comes in as many as 11 shades. It should be used within 6 months of opening. It costs 539 RSD.


Korektor vrlo lepo prekriva tamne kolutove ispod oka i za to ga najčešće i koristim. Ne skuplja se u boricama nakon što se osuši, međutim primetila sam da se blago lepi i naglašava suve delove ako takve imate u okoloočnoj regiji. Na ostatku lica ima srednje prekrivanje pa dobro prekriva blago crvenilo, ali za prekrivanje vrlo crvenih bubuljica nije dobar a svakako nije ni prevše izdržljiv u takvim situacijama.


Concealer nicely covers dark circles under the eyes and I use it for that the most. It doesn't accumulate in fine lines, but I noticed that it slightly emphasizes dry parts if you have them in your eye region. On the rest of the face it has medium coverage and is good for covering slight redness, but it isn't strong enough to cover a red pimple and it also isn't very durable in such situations.


Ne mogu reći da mi je ovaj korektor bolji od mog HG Maybelline Fit Me korektora, ali je vrlo blizu. Za razliku od Maybelline korektora čini mi se da Nyx ima malo jače prekrivanje, ali se s druge strane blago lepi za suve delove, a ja ih čak i nemam mnogo. Sa Maybelline korektorom s druge strane nisam imala takve probleme. Evo kako izgleda na koži:


I cannot say that I find this concealer better than my HG Maybelline Fit Me concealer, but it's very close. Compared to Maybelline concealer Nyx has a little stronger coverage, but on the other hand it sticks to the dry parts slightly, and I don't even have them a lot. With Maybelline concealer I didn't have such problems. Here's how it looks on the skin:


Da li ste vi probali ovaj korektor i kakvi su vaši utisci?

Šta mi se sviđa:
- cena,
- pakovanje,
- dobro ublažava podočnjake i blaže crvenilo na licu.

Šta mi se ne sviđa:
- blago naglašava suve delove kože.

Informacije i ocene:

CENA: 539 dinara
GDE GA NABAVITI: Alexandar Cosmetics
BROJ NIJANSI: 11
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 5/5
PREKTIVNA MOĆ: 4/5

IZGED NA KOŽI: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5



Have you tried this concealer and what are your impressions? 

What I like: 
- Price, 
- Packaging, 
- Covers dark circles and mild redness of the face well.

What I don't like: 
- Slightly emphasizes dry parts of the skin.

Information and scores:

PRICE: 539 RSD
WHERE TO BUY: Alexandar Cosmetics
NUMBER OF SHADES: 11
WOULD I BUY IY AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY: 5/5
COVERAGE: 4/5

LOOK ON THE SKIN: 4(5OVERALL SCORE: 5/5

12 коментара:

  1. Meni je bas previse suv i ne moze da se poredi ni sa jednim Maybelline.. A posebno sto dolazi u pakovanju od samo 3 ml,tako da to i nije nesto preterano povoljno.. Nista povoljnije od drugih drogerijskih korektora kada se uporedi cena i kolicina..Svakako da sam podlegla blogohvaljenjima ovog korektora,ali sam se malkice razocarala..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i ja posto su ga bas hvalili pa sam ocekivala da je bolji. Mada mi u principu nije los ali meni je okoloocna regija prilicno nezahtevna. Da je malo suvlja nikako mi ne bi odgovarao.

      Избриши
  2. A ja ga baš danas kupila i sad samo fali da mi ne odgovara :( Tražila sam Max Faktor pan stik,ali više ne postoji moja nijansa(koju sam davno kupila)tako da sam rešila da probam nešto od NYX-a.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ovo ti je bas drugacije od pan sticka. Ma nije on los bice ti verovatno skroz ok.

      Избриши
  3. Voljela bih da probam, pogotovo što si napisala da pokriva bolje od Fit me, koji me nažalost nije oduševio :/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam uzela najsvetliji i najtamniji (nisam kuci pa ne znam tacne boje) i koristim ih za konturiranje.
    Za to vise volim krem i tecne od puderastih proizvoda i ovi korektori jako dobro rade posao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa da sigurno su super za to. Ja sam samo ovaj probala pa ga nisam koristila za konturiranje.

      Избриши
  5. U potrazi sam za novim korektorom bas za tamne podocnjake koji su mi jako izazeni posljednjih mjesec dana - unistise me nocne smjene, imam vise radnih sati na poslu nego bilo koji kolega! Bas su mi se nakacili na vrat, osjecam se premoreno i vidi se na meni. Dok se ne oporavim, trebati ce mi korektor jaceg prekrivanja ali me plasi ako naglasava suhu kozu :/ Malo je i isusena u posljednje vrijeme. Mozda bi lijepo sjeo preko hranljivije okoloocne kreme? Sta mislis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da mislim da ima sanse. Ne naglasava on te suve delove previseee, mada ja ih malo i imam pa ga nisam bas isprobala u ekstremnijim uslovima.

      Избриши
  6. Čini mi se dobra, nažalost ne znam di ga ima u RH. :S

    ОдговориИзбриши