понедељак, 31. март 2014.

Vichy Teint Ideal Fluid za normalnu i mešovitu kožu - nijansa 25 Sand


Kada je Vichy izbacio novu liniju pudera, veoma sam bila zainteresovana i radovala sam se ovim puderima. Na promociji ove linije (o njoj sam pisala ovde) dobila sam upravo ono što sam i najviše želela da probam, a to je tečni puder za normalnu i mešovitu kožu. Kao što vidite na slici došao je u promotivnom pakovanju u kom su bile 4 čokoladice u nijansama u kojima puder dolazi. Nijansa 25 koju sam dobila je druga po redu. Pored ovog fluid pudera, postoji i malo gušći i hranljiviji puder za normalnu i suvlju kožu, mada i on nije mnogo masan, kako sam ja pročitala u raznim recenzijama.


When Vichy launched a new line of foundations and powders, I very interested and couldn't wait to try these products. After the promotion of this new line (I wrote about it here) I got exactly what I most wanted to try, and that's a foundation for normal and mixed skin. As you can see in the picture it came in a promotional packaging in which they were 4 chocolates in shades that these foundations can be found. Shade 25 that I got is the second one. In addition to this fluid foundation, there is a little thicker and more nourishing foundation for normal and dry skin, although it also isn't very greasy, as I read in various reviews.


Ovaj puder dolazi u kartonskoj kutiji, a unutra je prelepa staklena bočica sa pumpicom, koja vrlo dobro dozira ovaj puder. Bočica sadrži 30ml. Cena ovog pudera je 2303 dinara. Za početak evo ga sastav:


This foundation comes in a cardboard box, and inside is a beautiful glass bottle with a pump, which makes dosing very good. The bottle contains 30ml. The price of this foundation is 2303 RSD. For starters here are the ingredients:


Kao što vidite alkohol je prilično visoko na listi sastojaka, a sam puder i miriše malo alkoholno. Meni lično ovaj puder nije uopšte isušivao lice niti izazvao neke probleme na koži, tipa bubuljice i slično. Sadrži SPF 20 što mi se mnogo sviđa. Ovaj puder obećava 14h prekrivanje i na meni puder je skoro ispunio ovo. Prekrivna moć mu malo opadne ali on izdrži na mom licu preko 12h sati. Takođe nije oksidirao i promenio boju u tom periodu.


As you can see, alcohol is quite high on the ingredient list, and the foundation itself smells a little like alcohol. Personally, this foundation didn't dry out my skin or cause any problems like pimples and such. It contains SPF 20 which I really like. They are promising 14h coverage and I must say that in my case this foundation almost fulfilled this. The coverage diminishes a  little with time, but it still stays on my face over 12h hours. It also didn't oxidize or change colour during this period.


Puder ima srednje prekrivanje, može se naneti i prilično lagano ali i nadograditi do malo jačeg srednjeg prekrivanja. Biće idealan za osobe koje nemaju mnogo problematičnu kožu. Prelepo ujednačava ten. Jako je lagan i ni malo se ne oseća na licu. U početku sam se bojala da mi nijansa neće odgovarati, jer su nijanse fluida malo narandžaste, ali pošto se ovaj puder savršeno blenda i stapa sa kožom (što ćete videti i na ruci na swatch-evima) ovaj puder na meni odlično izgleda. Iskreno ni sa jednim puderom u životu nisam bolje izgledala. Ova blago narandžasta nijansa čini da moje lice izgleda jako zdravo i osunčano, daje mi neki blistav ten i svežinu. Već prvi put kada sam ga stavila ljudi su ga primetili. Mada nijansa je takva da fluid generalno ne bih preporučila osobama sa hladnijim podtonom, jer će im svakako biti previše narandžast.


Foundation has a medium coverage, and can be applied quite lightly but also upgrade to a bit heavier medium coverage. It will be ideal for people who don't have a very problematic skin. It evens out the skin tone beautifully. It is very light and you won't feel it on your face at all. At first I was afraid that this shade won't be good for me because all of the fluid shades are a bit orange, but since this foundation blends perfectly with the skin (as you will see on the swatches on my hand) this foundation looks great on me. Honestly I haven't looked better with any foundation in my life. This slightly orange shade makes my face look very healthy and glowing, it gives me a radiant complexion and freshness. Even the first time I put it on people noticed it. Although the shade is such that I generally wouldn't recommend it to people with cooler undertones, because it will certainly be too orange for them.


Sa ovim puderom vrlo sporo prosijam, izdrži i preko 5h na mom licu, a ako ga fiksiram nečim u prahu i mnogo duže. Ako imate neki suvlji deo na licu, malo će se lepiti za te delove, pa oko toga treba paziti i lepo hidrirati kožu. Potpuno fenomenalno prekriva proširene pore, kada ga nanesem one kao da nestanu. To me je možda i najviše oduševilo. Pore na i oko nosa se jednostavno izgube. Mada treba paziti ako imate masnu kožu i raditi dobar piling lica, jer ako vam se napune pore npr. na nosu, ovaj puder se za tu masnoću malo zalepi i zna da je i naglasi. Tako se barem meni čini da se kod mene dešava.


With this foundation I get oily quit slowly, after maybe 5h, and if I fix it with something powdery I holds even more. If you have a drier parts of the face, it will stick to these parts, so be careful and hydrated your skin well. It has totally awesome pore coverage, when you apply it they just disappear. This is perhaps the most beautiful thing of all. The pores on and around the nose are simply lost. Although care should be taken if you have oily skin and you should do a good facial scrub regularly, because if pores on you nose for example fill up this foundation will stick to that and even make them more visible. At least it does that in my case.


Puder traje 12 meseci nakon otvaranja,a pošto koristim samo ovaj puder od kad ga imam mislim da ću ga potrošiti i mnogo pre ovog roka. Za celo lice i vrat dovoljna mi je jedna pumpica. Ja ga razmazujem prstima jer na taj način dobijam najlepši i najprirodniji izgled. Prekrivanje je na ovaj način malo slabije. Sam puder je vrlo tečan i ali se i prilično brzo suši, a nakon razmazivanja brzo će biti fiksiran. I dalje se čudim svaki dan kad ga nanesem kako zdravo i lepo izgledam sa njim. Postao je moj HG puder vrlo lako iako ipak ima nekoliko mana. Za kraj pogledajte swatch. Kao što vidite boja je prilično narandžasta. Na drugoj i trećoj slici puder sam razmazala malo, pa malo više i na kraju na poslednjoj slici skroz ga izblendala i razmazala. Pogledajte kako se stopio sa mojom bojom, na samom dnu poslednje slike možete da vidite moju boju kože bez pudera i kako ovaj puder polako prelazi i stapa se sa kožom. Naravno podsećam da je podlaktica svetlija od lica, pa je ova nijansa na mom licu još bolja.


Powder is good for 12 months after the opening, and since I only use this foundation since I got it I think I'll spend it long before this deadline. For the entire face and neck, one pump is enough. I'm applying it with my fingers because that way I get the most beautiful and most natural look. Coverage is a bit smaller this way though. It is very liquid but also dries quickly, and after applying it, it will soon be fixed. I'm still amazed every day when I apply it, how healthy and beautiful I look with it. It became the my HG foundation very easily although it does have a few flaws. In the end, look at the swatch. You can see the colour is quite orange. The second and third picture are with a little and a little bit more smeared foundation. The last picture shows it completely blended. See how it blends with my skin colour at the very bottom of the last picture, where you can see the colour of my skin without foundation and than this foundation that slowly starts getting more intense. Of course I remind you that the forearm is lighter than skin on the face, so this shade looks even better on my face.


Zar nije neverovatno? Još je realno na podlakticu naneseno daleko više pudera od potrebnog za tu površinu. Ova kapljica je možda malo manja od jedne pumpice, koju ja koristim za celo lice i vrat. Da li ste vi probali ovaj puder i kako vam se svideo? Da li je neko probao kompaktni puder pošto bih i njega probala?

Šta mi se sviđa kod ovog pudera:
- pakovanje,
- prelepo se blenda i stapa sa kožom,
- srednje prekrivanje,
- jako je lagan,
- hipoalergen,
- ne sadrži parabene,
- SPF 20,
- ne oksidira,
- dugo stoji na licu,
- dugo izdrži bez prosijavanja,
- odlično pokriva proširene pore.

Šta mi se ne sviđa:
- nijanse nisu baš za svakoga, prilično su narandžaste,
- cena,
- lepi se za suve delove,
- ako su pore pune dodatno ih naglasi.

Informacije i ocene:

CENA:  2303 dinara
GDE GA NABAVITI: Lilly, apoteke
BROJ NIJANSI: 4
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da!

PAKOVANJE: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 5/5
PREKTIVNA MOĆ: 5/5
IZGLED NA LICU: 5/5
UKUPNA OCENA: 5/5


Isn't it amazing? To be realistic I applied to the forearm much more foundation than the size of that area required. This drop may be a little smaller than the amount I use for my whole face and neck. Have you tried this foundation and how do you like it? Has anyone tried the compact powder as I would like to try it, too?

What I like about this foundation:
- Packaging,
- It blends well with the skin, 
- Medium coverage,
- It is very light, 
- Hypoallergenic,
- Doesn't contain parabens, 
- SPF 20, 
- Doesn't oxidize, 
- Good durability, 
- I stay matte long with it, 
- Excellently covers pores. 

What I don't like: 
- Shades are not for everyone since they are pretty orange, 
- Price, 
- Sticks to the dry parts,
- If the pores are filled it enhances them.

Information and scores:

PRICE: 2303 RSD
WHERE TO BUY: Lilly, pharmacies
NUMBER OF SHADES: 4
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes!

PACKAGING: 5/5
APPLICATION: 5/5
DURABILITY: 5/5
COVERAGE: 5/5
LOOK ON THE FACE: 5/5
OVERALL SCORE: 5/5

28 коментара:

  1. Čini mi se interesantnim, pogotovo to da su pore s njim manje vidljive, odmah su mi se oči širom otvorile :-) mada ne smijem ni pomisliti na kupovinu novog pudera :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah ajoj trosi to sto imas nemoj skladistiti!! A svakako prvo tester, nikad se ne zna kako ce na tvojoj kozi da bude to i sama znas :)

      Избриши
    2. trošim, ali treba mi 10 lica da bih stigla sve potrošiti :p znam znam, sve znam…. ako mi se ukaže prilika probaću :-)

      Избриши
  2. Probala sam onaj za suhu kožu i predivan je, ali kao što kažeš - cijena.

    ОдговориИзбриши
  3. Neverovatno kako se blenda! Meni su uživo ove nijanse delovale baš žućkasto i sad sam zapanjena kako se stopio sa tvojom kožom. Ako si ga nosila zadnjih par puta, stvarno ti je legao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da jesam od tad kad smo ga dobile svaki put si me sa njim videla. Potpuno je neverovatno, a stvarno kad ga stavim tek na kozu ko da sam sargarepa i onda razmazem i ....magija.

      Избриши
  4. Slažem se s apsolutno svime napisanim, osim što je meni jedna pumpica taman za lice, ne stigne do vrata. Al to je zato jer imam veliku glavu. Krupna sam ja žena. Dijelimo nijansu, al iskreno ja ne vidim to narančasto, možda zato jer sam izrazito toplog podtona? Enivej... Krasan puder, i po meni vrijedi svakog novčića.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da ja sam topla ali nisam bas drasticno. Moja glava je malaaaa ko da sam neko dete. Strashno.A na vrat razmazem malo samo da lepo predje ka mojoj boji koze.

      Избриши
    2. isuse pa ja živim u zabludi da sam žuta, a zapravo sam narančasta :O zato mi svaki puder izgleda prežuto. hvala na ovoj spoznaji :D

      Избриши
    3. Hahaha eto misterija je resena!

      Избриши
  5. Fino zvuči, ali mi nijedna nijansa ne odgovara pa sam srećna što sam dobila onaj drugi gde je nijansa idealno pogođena :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja se s tim ljekarničkim puderima nikako ne mogu naći,ponajviše zbog nijansi koje nikako ne pašu mom svijetlom tenu, a tako bih rado probala kojeg :D

    I ovaj alkoloh me baš bode u oči, a još ako i smrdi tako, ne znam... :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma to samo kad ga tek naneses odmah se izgubi miris. Ako si svetla ove nijanse bas nisu za tebe dosta su narandzaste.

      Избриши
  7. Na swatchu mi je prvo djelovao narančasto, ali izblendan zaista djeluje super i svježe!

    ОдговориИзбриши
  8. super se blenda kako vidim, rado bih ga probala :D

    ОдговориИзбриши
  9. a je li ima nijansa bronze od ovog fluida, posto sam na sajt Vichy kozmetike vidjela da ima, a a ostalim sajtovima citam da samo dodje u 4 nijanse?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko ja znam i fluid i onaj u tubi dolaze samo u 4 nijanse. Vidim da na sajtu ima i ta peta, ali moguce da je nisu uvezli. Pogledaj po prodavnicama najbolje. :/

      Избриши
  10. Cekala sam tvoju recenziju, moram priznati. Hmmm... po ovome sto sam procitala, meni zbog velike koncentracije alkohola ne bi odgovarao. Mozda kada bih ga nanosila u jako tankom sloju. Ali dobro, ide leto, a ja tad ne koristim pudere :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga svakako nanosim tanko a i vrlo je redak pa tesko i moze da se maze bas debelo. Jao leto i pocrnela lepa koza bez pudera :D

      Избриши
  11. Probala sam ovaj novi Vichy, sve što si napisala je tačno i istinito. Ja sam se isto zaprepastila kako mi lice izgleda sveže i zdravo, i mlađe moram da napomenem ( 42-e su mi, šta reći ). Oduševljena ovim puder odmah sam u prošlost bacila Lancome Photogenic koji mi je malo "masan". Vichy Ideal je sve ocene 5/5 koje si dala zasluženo dobio. Ovo je najbolji puder ikad, bar za mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa bas mi je drago da si nasla svoj idealni puder. Meni je isto najbolji od svih koje sam do sad probala :) Naravno uvek se nadam da cu naci jos bolji :))

      Избриши
  12. Uzela sam tester da isprobam i sad sam guglajuci dosla do tvoje recenzije, koju si fantasticno napisala. Skidam kapu. Ubedila si me :)

    ОдговориИзбриши