субота, 8. фебруар 2014.

Still Popart Natural Line šampon - Kamilica i ricinus


Evo još jednog proizvoda koji sam dobila u saradnji sa Stevan Still kompanijom. Reč je o šamponu iz njihove Popart Natural Line linije proizvoda. Ova linija sadrži prirodne sastojke koji neguju, štite i obnavljaju kosu.

Linija se deli u tri grupe prema nameni. Pokušala sam to da prikažem na slici iznad. Dakle postoje proizvodi sa kamilicom i ricinusom (jača kosu i daje sjaj, za sve tipove kose), aloe verom i avokadom (intenzivna nega kose i kože glave, za slabu, tanku i lomljivu kosu) i medom i mlekom (hrani i regeneriše, za suvu i oštećenu kosu). Svaka grupa u sebi sadrži šampon, balzam i pakovanje za kosu. Ja sam od njih dobila šampon sa kamilicom i ricinusom.


Here is another product that I received in cooperation with Stevan Still company. It is a shampoo from their Popart Natural Line product line. This line contains natural ingredients that nourish, protect and regenerate hair.

The line is divided into three groups according to their purposes. I tried to show it in the picture above. So there are products with chamomile and castor oil (strengthens hair and gives shine, all hair types), aloe vera and avocado (intensive care for hair and scalp, for weak, thin and fragile hair) and honey and milk (nourishes and regenerates, for dry and damaged hair). Each group contains shampoo, conditioner and hair mask. They gave me a shampoo with chamomile and castor oil.


Šampon dolazi u pakovanju od 250ml i košta samo oko 99 dinara! Pakovanje nije luksuzno, ali mi je beskrajno simpatično, jer ima maleni čep na odvrtanje. Ovaj šampon miriše po meni najviše na kamilicu, ali me jako podseća na šampone iz detinjstva, kao i lepe mirise u starim frizerskim salonima. To me je potpuno oduševilo! Od otvaranja može da se koristi 6 meseci. Inače dostupan je u većim supermarketima, bar sam ga ja tu viđala.

Ima mali broj sastojaka, što mi se sviđa. Sadrži SLS ali ja iskreno volim šampone koji pene, tako da nemam nikakav problem sa ovim sastojkom. Evo ga i ceo sastav:


The shampoo comes in a bottle of 250ml and costs only about 99 RSD! The packaging is not a luxurious one, but it's endlessly charming, because it has a small opening and lid. This shampoo smells the most like chamomile, but it is very reminiscent of shampoos from my childhood, as well as the beautiful smells in the old hairdressers. That totally impressed me! It can be used for 6 months after opening. It is available in major supermarkets, at least I saw it there. 

It has a small number of ingredients, which I like. Contains SLS but I honestly love shampoos that foam, so I have no problem with this ingredient. Here's the whole ingredient list:



Šampon je providan i za nijansu ređi od prosečnog šampona. Moji utisci o ovom šamponu su vrlo pozitivni. Lepo peni i sa lakoćom čisti kosu. Nakon korišćenja kosa je škriputava, kao kad bi je prali sapunom, samo naravno šriputavost nije toliko izražena. S druge strane na dodir nije suva. Takođe mi nije ni isušio kožu glave, već je jako prijatan. Moram da napomenem da ja nemam osetljivu kožu glave. Kosa mi je farbana, tako da je malo isušena, ali uopšte nije kao slama posle pranja, što mi se često dešava kad kosu operem nekim šamponima koji nisu puni silikona. Poseća me malo na neke od dobrih litarskih šampona. Ne otežava kosu, već je ona rastresita i meka, i ne masti se ubrzano. Po meni je ovo sasvim korektan i dobar šampon, a posebno za tako malu cenu.

Volela bih da možda probam celu jednu liniju šampon, balzam i pakovanje i da vidim kakvi će tada biti rezulati. Da li ste vi probali neki od proizvoda iz Popart Natural Line linije? Kakvi su bili vaši utisci?

Šta mi se sviđa:
- cena,
- dostupnost,
- tri linije za različite vrste kose i potrebe,
- jako lepo miriše,
- dobro pere kosu i ne isušuje kožu glave ni kosu.

Šta mi se ne sviđa:
- nemam zamerke.

Informacije i ocene:

CENA: 99 dinara
GDE JE NABAVITI: veliki supermarketi
BROJ VRSTA ŠAMPONA: 3
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
PRANJE KOSE: 5/5
KOSA NA DODIR: 4/5
NEGA: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5


Shampoo is translucent and slightly rearer than the average shampoo. My impressions of this shampoo are very positive. Nicely foams and clean my hair easily. After use hair is creaking, as if it is washed with soap, just not so pronounced of course. On the other hand the hair isn't dry to the touch. Also, it didn't dry out my scalp, but it was very pleasant. I have to mention that I don't have a very sensitive scalp. My hair is coloured, so it's a bit dry, but after washing it's not like straw, which we often happens when I wash my hair with some shampoos that are not full of silicone. It reminds me a bit on some of the good liter shampoos. Doesn't make my hair heavy, but it's loose and soft, and doesn't become oily faster. For me this is a very correct and good shampoo, especially for such a low price.

I would maybe like to try a whole line of shampoo, conditioner and hair mask and see what will then be the result. Did you try some of the products from Popart Natural Line product line? What were your impressions?

What I like abot this product:
- Price,
- Availability,
- Three lines for different hair types and needs,
- Very nice smell,
- Well-washed hair and doesn't dry out my scalp or hair.

What I don't like:
- I have no objections.

Information and scores:

PRICE: 99 RSD
WHERE TO BUY: large supermarkets
NUMBER OF SHAMPOO TYPES: 3
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING : 4/5
SHAMPOOING : 5/5
HAIR TO THE TOUCH : 4/5 
NOURISHMENT : 4/5
OVERALL SCORE: 4/5

24 коментара:

  1. Viđala sam po prodavnicama ove proizvode, ali još nisam probala. Možda bih uzela pakovanje sa medom i mlekom, mada sam čula da je i ricinus jako dobar za kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da to sam i ja cula za ricinus. Ne znam ja bih probala sva tri pakovanja :D Nekako mi je tesko da odlucim koje bih kupila :)

      Избриши
  2. Kamilica i ricinus čini se zanimljivo, a ako bih kupovala onda bih svakako i masku dok balzam ne i ne sjećam se kad sam zadnji put koristila, od svakog mi opada kosa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Juuuu pa kako to? Ja uvek imam balzam a maske dosta redje. Mrzi me da drzim to na kosi. :)

      Избриши
  3. Volim Still-ove proizvode :) Ali, ono što mi se ne sviđa kod njih je što imam problem sa nalaženjem proizvoda. U jednom momentu, kada sam pokušala da nađem celu kolekciju (šampon, balzam i masku) pošteno sam se namučila. U Dm-u i Liliju ih nema a obično tamo gde nađem šampon, nema maske ili balzama i tako u krug.

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi je drago da ti se šampon dopao :) Pretpostavljam da ih nema kod nas. Za sada sam na L'orealovim šamponima koji su mi stvarno super :)

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko je 99 dinara u eurima? I ja bih neki šampon koji će me vratiti u mirise frizerskih salona koje pamtim iz djetinjastva. Kao obično, ni ovoga nema kod nas, kmeeee :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da pa ovo je firma iz Srbije. Mozda se prosire nekad malo. Pa manje ti je to od 1 eura. Ne znam koliko je evro trenutno mozda 120 dinara? Svakako preko 100.

      Избриши
  6. a jel mogu da znam gde si ti kupila ove proizvode,u kojim marketima? hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja ih npr vidjam u velikoj rodi u Omladinskih Brigada, jer tu cesto idem. Ali mislim da ih vidjam i u velikim Ideama i Maxijima. Mada problem je zaistasto cesto nemas na jednom mestu celu liniju :( Bas cu kad budem isla u Rodu opet da lepo pogledam sta ima. Ali to ce biti tek sledeci vikend najverovatnije.

      Избриши
    2. u Maxi-ju nema,za Rodu cu da proverim danas.Probala bih ovaj sampon ricinus/kamilica...zvuci zanimljivo. potraga za njim pocinje :))

      Избриши
  7. Sjajan potez im je sa ovim veselim pakovanjima :)

    ОдговориИзбриши
  8. Pakovanja su slatka i vesela. Što se proizvoda tiče, znaš da volim njihovo pakovanje med i čokolada, ali ne znam da li bi se sve i da nemam problem, usudila da probam šampon od 99 din. Neka ispadnem snob što nisam, ali nekako kvalitet sastojka mi je sumljiv kad je malo prodajna cena manja od cene litre mleka. Nemoj me pogrešno shvatiti, ovo je moje razmišljanje .)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha pa dobro. Ma mleku su naduvali cenu! Ne znam ja sumnjam da je realna cena bilo kojih sastojaka bilo kog sampona realno veca od 25 dinara. Bar ovih obicnih bez nekih specijalno posebnih namena.

      Избриши
  9. A baaaaaš su jeftini. Gledala sam ih u Tempu pre neki dan, mislim da imaju sve proizvode tamo, ali nisam na kraju kupila, imam trenutno dovoljno šampona.

    ОдговориИзбриши