субота, 17. септембар 2016.

Želim...


Želim da imam svoju kuću, želim baštu i dvorište i da sadim povrće, želim svoj bicikl i da Beograd bude bike friendly, želim da konačno završim doktorat, želim da sam bolja u matematici, želim da lakše pamtim imena, želim jutarnju kafu ispred kuće i tišinu, želim svoj motor, želim da mi plata bude dovoljna za život, želim da nemam celulit, želim sandale koje me ne žuljaju, želim da svako jutro mogu da se probudim pored osobe koju volim, a i da legnem da spavam.

Želim da mogu da kupim dobar mango, i čokoladno mleko Milko iz Grčke, želim da mi se trčanje konačno popravi, želim da mogu da uradim zgib, želim da imam vremena da ponekad pogledam film pred spavanje, i da posle posla mogu nekad da odem kući da odmaram. Želim da znam da sviram bubnjeve i da nisam od njih odustala.

Želim da odem na Island, obiđem Skandinaviju, i Kanarska ostrva, i Lisabon. Želim da imam vremena da naučim dobro španski i grčki i turski. Želim da skijam po mekom snegu u Japanu i na glečerima, želim da planinarim. Želim da sa dragim putujem biciklima, da idemo na more u kamp i da obiđemo Srbiju na motoru. Želim elegantne cipele i dobru košulju. Želim psa, mešanca, nekog niskog, terijerastog.

Želim da imam vremena da kuvam, i da delim hranu sa pravom osobom. Želim da živim u Zemunu blizu keja i trčim ujutru. Želim da mogu biciklom na posao i da imam gde da ga ostavim, želim da se ne kradu bicikli, želim da je Beograd čist, želim da tinejdžeri nemaju potrebu da viču, želim da su ljudi vaspitani, i nasmejani, želm da smo srećniji i smireniji. Želim da mi kosa poraste do struka.

Želim da mi vreme ne leti brzo i da nemam osećaj da ništa ne stižem da uradim. Želim jače bicepse. Želim da imam vremena da se bavim još nekim poslom. Želim da se sredi wc na mom poslu, želim da sam razbiganija, i da povrede na nogama prestanu da me bole, želim novi ram za naočare za vid. Želim da sam negde gde mirišu borovi, želim dvoje dece. Želim policu sa knjigama preko celog zida, želim lepu tuš kabinu. Želim brz internet u stanu, a ne ovaj glupi na USB koji stalno ima loš signal, ali moram njega da imem jer je jeftiniji, želim da mi kamera na telefonu ponovo radi, i da kupim novi punjač. Želim da imam vremena da odem konačno na more, želim da jedem više ribe, želim da ima da se kupi dobra riba i da ne košta kao da je od zlata, želim pohovane šnicle od soje sa senfom, želim dobre kobasice, želim da osoba koju volim bude konačno srećna. 

Želim da znam da uradim zvezdu bez ruku, da idem na jogu i free-climbing. Želim na zip line kanjonom Tare, da idem na neki film u Kinoteku. Želim da idem na dobru predstavu. Želim da imam više vremena za blog, Želim da imam još jedan Somersby u frižideru sada. Želim da nekada kupim pravi parfem, želim da mi krajevi kose ne budu raascvetali, želim da idem u indijski restoran, želim da odem u SAD i da probam pravi dobar deli sendvič.  Želim da znam da zviždm glasno, i da bacam frizbi bolje. Želim da treniram pucanje iz vazdušne puške. Želim da idem na neki dobar koncert, želim da su kraft piva jeftinija, želm duže trepavice, želim da sam srećnija i da se više smejem.

Želim da bar deo nabrojanog ostvarim.

8 коментара:

  1. Zelim ti da nikad ne prestanes da zelis i da se sve zelje ostvare!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A hvala :) ne znam nekako mi je dobar osecaj ovako da sam ispisala to negde. Ko da kazem naglas. Bolje se sagleda sve.

      Избриши
  2. Najvažnije je ne prestati željeti i sanjati jel kad to prestanemo više ništa nema smisla ���� hej pa imamo puno sličnih želja, ima i onih s popisa koje su se ostvarile �� Sljedeče ljeto lijepo svrati do Splita, ima jedno Misto tu kod nas sa sendvičima iz snova, blizu je i Luka sa sladoledom ko iz bajke, usput prošetaš do Marjana da se možeš nauživati mirisa borova kad uzavriju na suncu, pa u Omiš na zip line, rafting i free climbing a poslat ćemo i barbu u ribe, tako dođu najjeftinije :P grillat možemo sami, nije teško s hladnim Somersbiem u ruci, kad si već tu posudim ti i svojih dvoje maleckih ����

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha zvuci odlicno, a ako nekad i uspem da dodjem da znas da cu se javiti pa da mi pokazes sva ta dobra mesta da ne lutam :)

      Избриши