недеља, 20. децембар 2015.

Aura Prime ME! eye shadow base


Baza za senke je po meni jedan od najvažnijih koraka u šminkanju i bez nje ja ne bih mogla svaki dan. Radim po ceo dan a uveče držim treninge i meni je prosto potrebno da senke koje nanesem u 7h ujutru izdrže nepromenjene do ponoći kada ih skidam i idem da spavam. Moj apsolutni favorit i HG baza je Avonova, mada i pored toga ponekad kupim i neku drugu jer volim da isprobavam, a i nikad se ne zna da li ću naleteti na neku još bolju. Ovaj put sam rešila da probam Aurinu bazu, pošto je ovo brend koji zaista obožavam i koji me do sad nije ni jednom razočarao.


The eye shadow base is in my opinion one of the most important parts of makeup and without it I couldn't get through every day. I work all day and in the evening I lead trainings and I simply need eye shadows which I apply at 7AM to remain unchanged until midnight, when I take off my makeup and go to sleep. My absolute favourite and HG base is Avon, but nevertheless I sometimes buy another product. I like to try out new things, and you never know whether you'll run into even better one. This time I decided to try Aura base, since this is a brand that I really love and that so far hasn't disappointed me.


Baza dolazi u standardnom plastičnom pakovanju u kom dolaze i npr. Aurini tečni korektori. Jedina razlika je što je ovo pakovanje belo, a ne providno. Sadrži 7ml i košta 409 dinara. Unutra se nalazi sunđerasti aplikator, identičan kao i kod korektora (zasečen sa jedne strane). Baza ima veoma blag miris, koji ne miriše na parfeme već standardno na neki korektor ili puder koji nema dodatak parfema. Od otvaranja treba da se potroši u roku od 6 meseci. Sadrži vitamin E. Bež je boje, a sama formula je vrlo retka, ređa je čak i od tečnih korektora.


The base comes in a standard plastic packaging, used for example in Aura liquid concealers. The only difference is that this packaging is white, not transparent. It contains 7ml and costs 409 RSD. Inside is a foam applicator, identical to the one used for liquid concealers (cut on one side). The base has a very mild scent that doesn't smell like some perfume, but like some concealer or foundation that has no perfume in it. It should be spent within 6 months from opening. It contains vitamin E. The base has beige colour, and the formula is very rare, rarer even than their liquid concealers.


A sad moji utisci. Vrlo se lako razmazje i suši, ali zbog vrlo retke teksture ne dolazi ni do kakvog ujednačavanja boje kapka. Iskreno, ovo mi nije ni bitno pošto svakako preko baze nanosim senke. Ono što sam primetila je da se blendanje senki uz ovu bazu obavlja prilično lako. Takođe je i pigmentacija senki i samo lepljenje za kapak bolje. Međutim, primetila sam da se neke senke malo neujednačeno nanose i prave mrljice koje se zatim malo duže moraju blendati (dešava se kod nekih mat senki). Sve što sam do sad pomenula je prilično dobro, ali sada prelazimo na ogromnu manu ove baze - trajnost senki. Baza se prilično različito ponaša u kombinaciji sa različitim senkama. Senke koje su sjajne i krupnije mlevene, kao i senke sa metalik efektom imaju najslabiju trajnost. Već na pola radnog dana, znači oko 6 do 7 sati senke se skinu sa pola kapka i nakupe u pregibu. Pritom napominjem da moji kapci nisu spušteni, možda baš malo, a nisu ni masni. Mat senke su malo trajnije, međutim na kraju dana i one se nakupe u pregibu. Ovo me je potpuno razočaralo, pošto sam čitala i pozitivne recenzije, a sa Aurom sam do sad imala samo dobra iskustva.


And now my impressions. It is very easy to spread and quickly dries, but because of the very rare texture it doesn't equalize eyelid colour. Frankly, this is not important to me, since I always apply eye shadow over the base. What I noticed is that the blending of eye shadows with this base is quite easy. It also makes pigmentation of eye shadow and their sticking to the eyelid better. However, I noticed that some of the shadows a little unevenly applied and make specks which then have to be blended a bit longer (this happens in case of some matte eye shadow). Everything I have mentioned up to now is pretty good, but now let's move on to a huge flaw of this eye shadow base - the durability of shadows. The base is quite different in combination with different eye shadows. The shadows which are glittery and coarsly grounded, and shadows with metallic effect have the lowest durability. At the half of my working day, which means after 6 to 7 hours of shadow application, shadows are erased in some amount from half of the eyelid and accumulate in the crease. I have to note that my eyelids are not lowered, perhaps just a little bit, and they are not greasy. Matte shadows are a little more durable, but at the end of the day even they accumulate in the crease. This makes me utterly disappointed, because I read some positive reviews, and I only had good experiences with Aura up to now.


Na žalost sa ovom bazom za senke se nikako nisam složila. Možda bi bila dobra za osobe kojima šminka ne mora da izdrži i po 12 sati bez pomeranja, kao i devojkama sa još suvljim kapcima koji nisu ni malo spušteni. Meni na žalost ne odgovara i ja se po hitnom postupku vraćam Avonu. Da li ste je vi probali i da li ste imali bolje iskustvo?

Informacije i ocene
Cena409 RSD
Gde kupitiLilly, DM
Tipovi1
Da li bih je ponovo kupilaDa
Pakovanje3/5
Cena5/5
Formula4/5
Blendanje3/5
Trajnost senki2/5
Ukupna ocena3/5
ZaProtiv
- cena- čvrsto pakovanje
- lako blendanje
- pojačava pigmentaciju senki
- slaba trajnost senki
- nakupljanje senki u pregibu
- neke senke se neujednačeno nanose
- vrlo retka formula          



Unfortunately this base wasn't good for me. Maybe it would be good for girls who don't wear makeup for 12 hours every day, and girls with dry eye lids that are not even a little lowered. I, unfortunately, have to urgently go back to Avon. Have you tried it and did you have a better experience?

Information and scores
Price409 RSD
Where to buyLilly, DM
Types1
Would I buy them againYes
Packaging3/5
Price5/5
Formula4/5
Blending3/5
Durability2/5
Overall Score3/5
ProsCons
- price
- firm packaging
- easy blending
- boosts pigmentation of eye shadows
- low durability
- accumulation of eye shadows in crease
uneven application of some eye shadows
- very rare formula

2 коментара:

  1. Imam ovu bazu i ne mogu reci da imam bolje iskustvo. Dopada mi se njen efekat. Lepo istice boje i senke se fino blendaju (uvek je setujem). Ne dopada mi se postojanost. Neke senke mi se istope bukvalno posle dva sata sto sa drugom bazom koju koristim nije slucaj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nadajmo se da ce poraditi malo na formuli. Baza ima dobre strane ali trajnost...not so much. Mozda je previse retka.

      Избриши