четвртак, 3. октобар 2013.

L'Oreal Top Coat Carat


Htela sam da vam pokažem još jedan prelep nadlak od L'Oreal-a. U pitanju je Top Coat Carat. Kao što znate ovi lakovi nisu bas mnogo jeftini, cena im je oko 500 dinara. Ovaj nadlak se izgleda povlači iz prodaje pošto ga već neko vreme viđam u Lilly-u na odvojenoj polici gde je roba na sniženju. Ako vam se sviđa požurite dok se skroz ne rasproda. Trenutno košta 249 dinara. Bočica sadrži 5ml.


I wanted to show you a beautiful top coat from L'Oreal. Its name is Top Coat Carat. As you know, these nail polishes are not very cheap, their price is around 500 RSD. This top coat is probably going to be withdrawn, because I started seeing it on a separate shelf with discounts in Lilly. If you like it, hurry up so you can buy yours before they are all gone. It currently costs 249 RSD. The bottle contains 5 ml.


Kao što vidite ovo je nadlak sa prelepim sitnim zlatnim šljokicama, koje su vrlo univerzalne i mogu lako da ulepšaju svaki lak. Za prvi put namazala sam ga u kombinaciji sa dva sloja Flormar Supermatte M129 laka.


As you can see, this is a beautiful top coat with tiny gold shimmer, which is very universal and can easily brighten any manicure. For the first time I applied it together with two layers of Flormar Supermatte M129 nail polish.


Mnogo volim L'Oreal topere, pošto su kvalitetni i brzo se suše. Postoji i lep izbor različitih topera, koje nisam viđala kod drugih brendova. I ovaj mi se mnogo sviđa. Baš mi je drago da sam ga kupila i to po sniženoj ceni.


I like L'Oreal toppers a lot, since they are good quality and quick-drying. There is a nice selection of different top coats, which I didn't see in other brands I love this one, too. I'm so glad I bought it at a reduced price.




Kako vam se čini? Imate li neki sličan nadlak? Volite li da malo uzlatite svoje nokte?


What do you think? Do you have a similar top coat? Do you like putting a little gold on your nails?

46 коментара:

  1. Ti L'Oreal nadlakovi su dobri, ali mislim da ih vredi uzimati tek na sniženjima. Odnos cene, kvaliteta i količine nije baš najbolji.

    ОдговориИзбриши
  2. Upravo sam i ja uzlatila nokte na kaziprstima :) Samo sto je tvoje mnogo lepse.

    ОдговориИзбриши
  3. bas sam ga videla na snizenju i razmisljala da li da kupim jer imam neke slicne... sad tek vidim da ovakav ipak nemam, a i ti si ga lepo uklopila, pa mislim da je to sasvim dobar izgovor za kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah i ja sam ga gledala nekoliko dana i na kraju ga ipah kupih. Prizivao me je :)

      Избриши
  4. UU baš dobro izgleda ova kombinacija. Za topere ne znam, ali ranije nisam nikako bila zadovoljna Lorealovim lakovima. Uvek su mi bili preskupi za nizak kvalitet koji pružaju. Takvo je bilo moje iskustvo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da slazem se, zato ja nemam ni jedan njihov lak. I toperi su skupi ali su mnogo zanimljivi. Mada zaista treba cekati neko snizenje.

      Избриши
  5. Moraću da vidim ima li ga i kod mene? Ovih dana baš želim neki sličan

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam ovakav aura nadlak, i bukvalno isto izgleda na noktima, tako da bi to mogla biti dobra zamena. Jedini problem je sto se tesko skida

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da znam koji je to! Pa sljokice su uvek teske. Mene posto mrzi ja samo prvo malo drzim vatu na noktu da aceton razgrtadi pa onda tek protrljam i bude mnogo lakse. Imas i onu foru sa zamotavanjem u foliju ako znas ali mene to mrzi.

      Избриши
  7. Kod nas su i bez snizenja ovi lakovi bagatela kad se uporede sa cenama u Francuskoj. Tamo su neverovatnih 11 eur. O.o Ne bih verovala da nisam videla.
    Super je zlatko a i u kombinaciji sa FM-om je odlican. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Čudovit nadlak in super kombinacija, res dobro izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  9. Kako je divan!!! Obozavam zlatne sljokice <3
    Nemam nijedan L'orela lak za nokte...ne znam kako me nikada nisu privukli, ali ovi njihovi novi su mi bas interesantni :)
    Svidja mi se i taj Flormar lak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene isto ne privlace obicni njihovi lakovi, ali tc bih sve kupila! Za malo jrednom neki rozikast lak da kupim ali sam tad kupila identican od She koji je i veci i jeftiniji i odlican je.

      Избриши
  10. Одговори
    1. Ali ovo je bordo :P mada sigurno cu probati i sa crnim i meni je to super kombinacija.

      Избриши
  11. Ovaj top coat je stvarno predivan u kombinaciji sa crnom bojom. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da moram i sa crnim da probam, ovaj bordo je prilicno taman. Mada ipak nije crn :)

      Избриши
  12. Predobra kombinacija :D morat ću se i ja malo natjerat i ovako urediti svoje nokte :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ovo je bar prosto. Ja cesto pokusam nesto teze i ispadne jadno pa sve skinem :)

      Избриши
  13. Stvarno je lep, a u poslednje vreme mi se baš sviđa ovakav manikir. Još samo da uzgojim nokte :D

    ОдговориИзбриши
  14. Oba laka su po mom guštu i sviđa mi se manikura. Budem isprobala. :)

    ОдговориИзбриши
  15. krasan topper i odlična kombinacija :D
    a za tako malu bočicu ti su lakovi zbilja preskupi :(
    eh da su nama američke cijene lakova, gdje bi nam sreći bio kraj ;)

    ОдговориИзбриши
  16. bas je lepa kombinacija :) trenutno imam dva zlatasta lakica koji mogu da posluze i u svrhu top coat-a tako da ovaj za sada preskacem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ja nisam imala a sve sam planirala neki da kupim i ovaj je dosao kao porucen. :)

      Избриши
  17. Predivan je, dugo ga gledam i nikako da ga kupim.

    ОдговориИзбриши
  18. Savrsena kombinacija...Zlatne sljoke su mi najlepse na tamnijim lakovima :D Steta sto ga povlace iz prodaje :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda ga i ne povlace, mada ne znam sto je na snizenju, to mi je jedino objasnjenje.

      Избриши
  19. Jako lijepa manikura, a topper neću ni komentirati :)

    ОдговориИзбриши