уторак, 28. мај 2013.

Fight club Vol. #1 - Garnier gelovi za umivanje



 VS   
Danas otvaram novu grupu postova, a to su borbe proizvoda istih ili različitih proizvođača, a koji imaju istu namenu. Današnja borba je borba dva brata - Garnierovih gelova za umivanje Pure Active i Essentials. Ova borba nije potpuno fer, moram da priznam, pošto je Pure Active gel namenjen mešovitoj, problematičnoj i  masnijoj koži, dok je Essentials gel namenjen normalnoj i kombinovanoj koži. Ova borba biće ipak bratska i služiće više da čujete moje utiske i saznate malo više o njima. 

Oba gela su meni lično jako dobra. Pošto ja imam kožu sa masnom T zonom i povremeno problematične momente meni je lično više prijao Pure Active gel koji ostavlja moju kožu svežom i odlično ukloni masnoću, a opet mi ni malo ne isušuje kožu. Essentials gel je malo blaži tako da se baš vidi da je namenjen koži koja je malo manje masna.. No, oba gela su sasvim ok i mislim da će prijati i masnokošcima i mešovitima i normalnima. Ako imate slabije izražene bubuljice preporučujem grejpfrut tj. narandžastu varijantu jer je ona meni pomogla da mi se lice malo smiri. Oba lepo mirišu, ali je zeleni i na tom polju suptilniji. Lepo se pene i doziraju, a pakovanje je što se mene tiče odlično. Cena im je oko 600 dinara.

Radi preglednosti rešila sam da borbu sumiram tabelom:

Kategorije Garnier Pure Active Garnier Essentials
Pakovanje 5/5 5/5
Cena 5/5 5/5
Pena 5/5 5/5
Čišćenje 5/5 5/5
Smirivanje bubuljica 4/5 3/5
Loše strane Nema Nema
Pobednik Garnier Pure Active


Today I'm introducing a new type of posts in which products from same or different manufacturers, but with the same purpose, will fight . A todays battle is a battle of two brothers - Garniers face gels  Pure Active and Essentials. This fight is not completely fair, I must admit, since Pure Active Gel is designed  for mixed, a bit oily and problematic skin, while Essentials gel is for normal and combination skin. This is a fight that is brotherly and will serve more for you to hear my impressions and learn a little more about these products.

Both gels were very good to me personally. Since I have skin with the oily T zone and occasionally problematic moments I liked Pure Active gel more, since it leaves my skin fresh and remove the oil well, and also it doesn't dry out the skin. Essentials gel is a little milder since it is intended fore skin that is less oily. Both gels are quite ok and I think they will both be good for people with oily, mixed and normal skin. If you have a bit of pimples I recommend that you try out the grapefruit one,  because it helped my face to calm. Both gels smell nice but the green one is again more subtle. They make nice foam and dosing and packaging is good. Price is around 600 dinars.

For the sake of clarity I decided to sum this fight in a table:


CategoryGarnier Pure ActiveGarnier Essentials
Packaging5/55/5
Price5/55/5
Foam5/55/5
Cleansing5/55/5
Pimple calming4/53/5
Bad sidesNoneNone
Winner Garnier Pure Active

36 коментара:

  1. Super su mi ovakvi postovi, napravi još koji, pliiiz :)
    Meni Garnier kao brend uopće ne odgovara :( Sve što sam probala od njih nije mi "sjelo", a pogotovo njihovi proizvodi za lice. Imala sam cijelu ovu zelenu liniju od grožđa i lice mi se bilo užasno osulo kao i s onom linojom od ruže, kao i s BB kremom... Ne znam, jednostavno loše reagiram na njih, A šteta, jer baš nisu skupi :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da stvarno steta. Meni je ok linija sa grozdjem, nedavnom sam kupila i dnevnu kremu i sasvim mi je ok. A nikad se ne zna sa prepartivom. Mozes da kupis nesto preskupo i jako kvalitetno i da tebi neki sastojak ne odgovara i da unistis lice... :/

      Избриши
    2. Točno tako, svi mi loše reagiramo na nešto, kod mene je to Garnier :/

      Избриши
    3. Potpisujem. I meni je post odličan!

      Избриши
  2. Obožavam tvoje ocene, to mi je nekako uvek upečatljivo i originalno kada si ti u pitanju.
    Na osnovu pročitanog, meni bi zelenko odgovarao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala. Drago mi je da ti se svidja kako pisem. :) Imam vec u planu jos jedan borbeni post.

      Избриши
  3. Svidja mi se ovaj tip postova :) Imala sam iz zelene linije mleko za ciscenje lica i uopste mi nije odgovaralo, tako da mislim da ne bi ni ovaj gel, ali narandzasti mi deluje primamljivo, iako mi koza nije problematicna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja to mleko ne bih probala bas, ali bih probala zeleni skidan sminke obican, a ne mleko.

      Избриши
  4. Volim ovakve postove ;)
    Nisam koristila Garnier proizvode za negu lica ;( Zanimljivo mi izgleda onaj cistac za lice sa cetkicom na vrhu ;) To moram da probam ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ok je taj. Ja sam ga koristila pre nekog vremena kupila sam ga moza 3 puta.

      Избриши
    2. Zaista?! Onda je definitivno dobar ;) Kad potrosim moj Neutrogena Oil-Free Wash kupujem njega ;) Hvala ti puno za info :*

      Избриши
  5. Meni bi odgovarao grejp ali trenutno za ciscenje lica imam La roche posay gel a i afroditinu pjenu pa i da ikad dodje u obzir, morat ce sacekat jer se posebno ovaj LRP gel tooooooooliko sporo trosi da mi je dosadio :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja cu uskoro potrositi zeleni i onda planiram da probam jedan afroditin. Mozda ti taj imas. Onaj plavi?

      Избриши
    2. Ja imam afrodita anti akne pjenu a gel mi je La roche posay bijelo pakovanje sa plavim detaljima. Koje te interesuje od to dvoje? :)) Pjena je fina i blaga, nisam sigurna da bas najbolje ocisti jer sam ja navikla da tek kad skripi onda je cisto, dok ovaj LRP gel super cisti ali on je za masnu i problematicnu kozu pa zna malcice i da isusi ali ja nakon ciscenja stavljam kremu pa ne osjetim isusivanje, to je samo ako ne stavim odmah kremu :)

      Избриши
    3. E mislila sam na tu Afroditinu penu. Nju hocu vec neko vreme da probam.

      Избриши
  6. nisam probala nijedan od ova dva,ali mi se svidja jer oba dobro pene :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super ideja za serijal postova, jako korisno i zanimljivo. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Fight, fight, fight :D Odličan post, vidim da si mnogima razrešila dileme!

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam nažalost uspjela isproibati nijedan primjerak. Svakako ću imati u vidu ovaj naranđasti, vjerujem da je bolji od zelenog :)

    ОдговориИзбриши
  10. Odlični su mi ovakvi postovi, samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
  11. Ne volim Garnier. Zapravo uopće nemam odnos s Garnier kozmetikom. Uvijek zaobilazim. Zašto? Pojma nemam. Ovi gelovi nisu za moju kožu, ali dobro je znati... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E tako ja s Niveom. Probala sam po nesto ali generalno cesto je zaobidjem. Mada ja znam razlog iako je sulud. Ja mrzim onu osnovnu Nivea kremu koja mi ne odgovara, pecka me i nista drugo ne radi. Ostale stvari koje sam probala su mi bile ok, ali nekako uvek mislim da ce me nesto sledece isto tako peckati ko ta krema. :)

      Избриши
  12. Super ti je ovaj post, posebno tabela :) Nisam probala nijedan od ova dva gela.

    ОдговориИзбриши
  13. koristila sam ovaj narandzasti,i iskreno,bio mi je bezveze,cak mi se cinilo da mi je lice bilo i mnogo gore od njega,a imam bas masnu i kombinovanu kozu!!

    ОдговориИзбриши
  14. koristila sam ovaj narandzasti,i iskreno,bio mi je bezveze,cak mi se cinilo da mi je lice bilo i mnogo gore od njega,a imam bas masnu i kombinovanu kozu!!

    ОдговориИзбриши
  15. Da li je ovaj zeleni gel za sva starosna doba?

    ОдговориИзбриши